Contactformulier
FAQ
Hebben jullie een fysieke winkel?
Dit is onze grootste wens, maar helaas hebben wij (nog) geen fysieke winkel. Onze meubelen worden opgeknapt bij onze woning, maar we hopen snel een andere plek hiervoor te vinden.
Ik heb iets besteld, wanneer kan ik het afhalen?
Bedankt voor je aankoop! Dankzij jouw bestelling kunnen wij groeien als bedrijf. Zodra je iets bestelt hebt, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken.
Is het mogelijk om mijn bestelling te bezorgen?
Dat is mogelijk in goed overleg. We moeten hiervoor wel een onkostenvergoeding vragen. Wij hebben zelf geen auto (of busje) en maken gebruik van huurauto’s/deelauto’s.
Kan ik mijn oude meubelen doneren?
Laat jouw meubel geen afval worden! Wil je graag een oude meubel doneren? Stuur een e-mail naar kiekigmeubels@gmail.com met een foto van je artikel.